fbpx

5 מקומות מומלצים לאכול ארוחת בוקר בבודפשט

ארוחת בוקר בבודפשט

אין כמו להתחיל את הבוקר עם ארוחה טובה. ארוחת הבוקר ידועה כארוחה החשובה ביום ולצערנו, ארוחות הבוקר במלונות בבודפשט וגם בלא מעט בתי קפה ומסעדות בעיר, לא ממש קרובות לרמה שיש בארץ.

מחפשים ארוחות בוקר בבודפשט?

#1 A table

הקודם
הבא

איי טייבל הוא מקום קטן באווירה צרפתית הממוקם קרוב לבית הכנסת הגדול. הדגש במקום זה הוא על המאפים. מגוון קרואסונים במילוי פיסטוק-שוקולד או שקדים, לחמים טריים ומנות בוקר מעולות!
הקפה מעולה והכוסות בהן הוא מוגש זה בונוס. לאוהבי האבוקדו- לא לוותר על הטוסט עם האבוקדו למעלה!

איך מגיעים?

#2 Szimply

הקודם
הבא

מסעדה הממוקמת בפסאז' בין שני בניינים. התפריט הינו תפריט עונתי המשתנה עם מוצרים טריים ומרעננים. מגוון אופציות לצמחוניים ואפילו טבעוניים: קערות עם קוואקר ומגוון סופרפוד מעל אסאי, צ'ייה ועוד.

איך מגיעים?

#3 Cirkusz

הקודם
הבא

מסעדה שנמצאת בלב הרובע היהודי ומגישה מנות בראנצ' עד השעה 17:00. במסעדה מגוון ארוחות בוקר או מנות בראנצ', מיץ תפוזים סחוט, אגז בנדיקט/ פלורנטין או סתם קערת יוגורט, גרנולה ופירות טריים.

איך מגיעים?

#4 London Coffee Society

הקודם
הבא

מקום קטן ומעולה שמגיש מנות בוקר טעימות לצד הקפה, גם פה יש לחמים מעולים וקפה טוב, מוזיקה ואווירה טובה. אי אפשר להזמין מקום ולרוב יש תור אבל שווה לנסות!

איך מגיעים?

#5 Spot

הקודם
הבא

מקום קטן ומיוחד על טהרת החביתות. בא לכם בוקר קליל ולא כבד, לחטוף משהו בקטנה לצד הקפה בבוקר ולצאת לטייל בעיר? זה המקום! מגישים קפה ומגוון סוגי חביתות עם פרוסות לחם טרי (כדאי לבקש גם חמאה).

איך מגיעים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מסעדות נוספות שיכולות לעניין אותך:

הצטרפו לסיורים שלנו!

ותכירו את העיר מהעניים של המקומיים

אנחנו משתמשים בעוגיות על מנת לתת חווית משתמש טובה יותר

דילוג לתוכן