fbpx

הצטרפו לסיור שלנו!

סיור להכרת העיר

עלות

35 אירו

נק' מפגש

ליד הגלגל ענק בדיאק

משך הסיור

כ-5 שעות

ברוכים הבאים לבודפשט – סיור להכרת העיר באוטובוס

סיור חובה למי שמגיע לראשונה לבודפשט ורוצה לטעום מהתרבות העשירה, האווירה הרומנטית האוכל הטעים, המבנים המרשימים והנוף המדהים!

בקצרה: הסיור המקיף שלנו יביא אתכם לחוויית ביקור מדהימה באתרים המרכזיים של הבירה ההונגרית גם בצד של בודה וגם בצד של פשט. במהלך היום ניסע באוטובוס מאתר לאתר ונשלב אותו בהליכה רגלית קלה ברוב המקומות, נחווה את העיר דרך ההיסטוריה, הסיפורים המעניינים וההווה.

ארמון המלוכה, נוף מהפנט ועצירה לקינוח

את הסיור נתחיל בבודה, שם נתרשם מארמון המלוכה, מבית הנשיא ומשרדי הממשלה ונמשיך לכיוון הצפוני של המצודה שם נראה את כנסיית המלך מתיאש ומצודת הדייגים עם הנוף הפנורמי המדהים של הצד של פשט שיתגלה לנו במקום. 

סיבות טובות לסייר איתנו:

  1. גם וגם – אנחנו היחידים המשלבים בסיור אחד להכרת העיר גם את אזור בודה וגם את אזור פשט!
  2. מורשת יהודית – במהלך הסיור נבקר ברובע היהודי ובבית הכנסת היפהפה והגדול ביותר באירופה, בהמשך נעצור ליד בית הקברות והאנדרטה "הערבה הבוכייה", לזכר יהודי הגטו שנספו בשואה.
  3. פינוק הונגרי מתוק – בבודה נעשה עצירה לטעימה של עוגת הקרמשינט המפורסמת של העיר (כלולה במחיר).

אנדרטת הנעליים על גדות הדנובה

בדרך חזרה לצד של פשט נעצור באנדרטת הנעליים המפורסמת על גדות הדנובה, שנחנכה בשנת 2005 והוקמה לזכרם של מאות אלפי יהודי הונגריה שנרצחו במהלך השואה.

דרך ה"שאנז אליזה"… עושים שוק!

בהמשך נעבור גם דרך המבנים והגשרים היפים של העיר, בניין הפרלמנט, גשר האריות, גשר אליזבת', נבקר בכיכר הגיבורים וניסע דרך "השאנז אליזה" של בודפשט, Andrássy út, שדרת המותגים ובית האופרה. את הסיור נסיים בנקודת ההורדה ליד השוק המקורה הגדול שם תוכלו לבקר בזמנכם הפנוי ולהנות מכל הטעמים שהוא מציע.

מה אומרים הלקוחות שלנו?

הירשמו לסיור להכרת העיר:

סיורים נוספים שלנו:

אנחנו משתמשים בעוגיות על מנת לתת חווית משתמש טובה יותר

דילוג לתוכן