fbpx

הצטרפו לסיור שלנו!

סיור ברים

עלות

40 אירו לאדם

נק' מפגש

ליד הגלגל ענק בדיאק

משך הסיור

כ-3 שעות

סיור ברים – להכיר את חיי הלילה הסוערים של בודפשט

אווירה מחשמלת, אנרגיה שלא נגמרת ואינספור מקומות בילוי – אלו הם חיי הלילה בבודפשט, בואו ליהנות מכל רגע בסיור הברים המדהים שלנו!

בקצרה: גם דרך חיי הלילה של בודפשט אפשר להכיר את הסיפורים והדמויות של העיר התוססת. סיור שמפגיש אתכם עם כל אלה וכמובן עם המשקאות, המאכלים והחוויות שמציעים לכם הברים המיוחדים בהם נבקר.

מה'פאלינקה' ועד ליקר הדובדבנים

נתחיל את הסיור ב-20:00 בכיכר המרכזית של העיר, כיכר דיאק, שם נערוך מפגש היכרות קצר עם חברי הקבוצה ועם המשקה הלאומי של הונגריה, ה'פאלינקה'. משם נמשיך ל'פיאנה ויז'ניה' (הדובדבן השיכור), שאין מתאים ממנו לחוות את הטעם המשחרר של ליקר הדובדבנים, הנחשב לאחד המשקאות הייחודיים במזרח אירופה.

3 סיבות טובות לסייר איתנו:

  1. שיכר ישמח לבב אנוש – בואו להכיר את הטעם המיוחד של השיכר ההונגרי הלאומי.
  2. הסיפורים שמאחורי חיי הלילה – סיפורים מרתקים על הברים בהם נבקר ועל המשקאות שנטעם.
  3. 'קרוואן פוד' – איתנו תגיעו לאזור המיוחד הזה, המציע דוכני מזון, מוזיקה ואווירה נפלאה.

בבר ההרוס כבר הייתם?

אחרי שטעמנו את הליקר המפורסם נכיר גם את המקומות המיוחדים של בודפשט. תחילה נגיע לחצר ה'גוז’דו', המציע חדרי בריחה, קריוקי, משחקי לוח, אמנות, מוזיקה ועוד. משם נלך למתחם האוכל הטרנדי 'סטריט פוד קראוון' ולאחר מכן ל'סימפלה', הבר המדהים והמעניין המכונה "הבר ההרוס", שנבנה בתוך בניין ממלחמת העולם השנייה ושומר גם היום על האווירה המרתקת של העבר.

טעימות של אלכוהול ומוזיקה טובה

אין חיי לילה בלי טעימות של סוגי בירות שונים. את זה נעשה בבר 'שארק 2', ממנו נמשיך היישר לשבע רחבות הריקודים של מועדון ה'אינסטנט', שמציעות את כל סגנונות המוזיקה שאתם אוהבים. החלל המדהים של המועדון משלב את אמנות הארט נובו, הארט דקו, הרטרו והמודרני. בסיום הסיור אתם כמובן יכולים להישאר במועדון ולהמשיך לשתות, לרקוד וליהנות.

נסיים בסביבות השעה 22:30 אחרי אינספור חוויות שיגרמו לכם להסתובב עם חיוך גדול על הפנים

מה אומרים הלקוחות שלנו?

הירשמו לסיור ברים:

סיורים נוספים שלנו:

אנחנו משתמשים בעוגיות על מנת לתת חווית משתמש טובה יותר

דילוג לתוכן