fbpx

מה לעשות בחורף בבודפשט?

החורף בבודפשט מתקיים בין החודשים דצמבר ועד מרץ ומרתיע מעט את הישראלים. מזג האוויר בבודפשט בחודשים הללו די קריר ויכול להגיע עד ל-5 מעלות מתחת לאפס החודש ינואר.
יחד עם זאת החורף בבודפשט יפה במיוחד ויש הרבה מה לעשות בתקופה זו בעיר.

מה לארוז?

הקפידו להגיע מהארץ עם מעילים טובים ומחממים על מנת להסתובב ברחובות, אך ממולץ להגיע עם בגדים שיש לכם אפשרות להוריד שכבות, כאשר תיכנסו לבתי קפה, מסעדות, מוזיאון או כל מקום סגור אחר, שם יהיה חמים ונעים.
אז מה להביא איתכם במזוודה? חשוב שיהיה מעיל חם וצעיף הם די חיוניים, יחד עם כפפות, מטריה וכובע.

בתי קפה עם קינוחים מושלמים

בודפשט מציעה מגוון בתי קפה שווים במיוחד, בהם תוכלו להתחמם בין הטיולים שלכם. בעיר יש מספר בתי קפה בסגנון וינאי, אחד המוכרים מביניהם הוא קפה ג'רבו (Gerbaud), שנמצא על כיכר וורוסמארטי (Vörösmarty). הקפה מוכר בזכות הקינוחים הטעימים שלו וממולץ להגיע לטעום את השטרודלים הטובים שהם מגישים.
מקום נוסף מומלץ הוא קונדיטוריית רוזוורם (Ruszwurm), בה תוכלו למצוא קרם שניט מצויין.

ומה עם קצת תרבות?

מזג האוויר הקר מספק לכם הזדמנות מצווינת להכיר את המוזיאונים של בודפשט. בודפשט מציעה מגוון מוזיאונים, מהמוזיאון הפופולרי ביותר לאמנות, עם אוספים מרשימים של אמנות עתיקה ויצירות מופת, דרך מרתף השואה החשוב לנו הישראלים, שם תוכלו לשהות בבונקר נאצי שהפך למוזיאון להנצחת השואה אל מוזיאון לודוויג לאומנות מודרנית.

מרחצאות בודפשט

אחד מהסמלים של העיר הוא בהחלט המרחצאות התרמיים בבודפשט המרהיבים שמושכים לא מעט תיירים ומקומיים בחורף. אפילו בימים מושלגים תוכלו למצוא את המקומיים נהנים מכל רגע במרחצאות החמים. הבולט מכולם הוא מרחצאות סצ'ני (Széchenyi), אחד המרחצאות הגדולים ביותר באירופה ומכיל 15 בריכות שונות ומגוונות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הצטרפו לסיורים שלנו!

ותכירו את העיר מהעניים של המקומיים

אנחנו משתמשים בעוגיות על מנת לתת חווית משתמש טובה יותר

דילוג לתוכן