fbpx

מה לעשות בגשם בבודפשט?

גשם גשם מטפטף… יורד גשם ולא יודעים מה לעשות בבודפשט? אל דאגה, קורטוש בסביבה 🙂 
כבר כתבנו לכם מה כדאי לעשות בחורף בבודפשט אבל שקר בחוץ עדיין אפשר לטייל ברחוב, כשיורד גשם בדר"כ זה פחות נעים.

אז לפניכם 6 דברים שאפשר לעשות כשיורד גשם בחוץ:

השוק המקורה

נכון, כנראה אתם הולכים לבקר שם בכל מקרה אבל אולי עדיף שתשאירו את האתר הזה ליום גשום. בגלל שהוא מקורה הוא מהווה אתר מתאים לימים גשומים או קרים במיוחד. למרות שהמקום נחשב לחובה לכל המטיילים בבודפשט – השוק מהווה שוק מקומי לכל דבר עם מחירים למקומיים כך שאין דאגה שפה ייעלו לנו את המחירים רק כי אנחנו תיירים. וכמובן…אפשר להתמקח!! לפרטים נוספים
איך מגיעים?
תחנת מטרו 4 בתחנת -Fővám tér, או עם חשמלית מספר 2 לאותה תחנה.
נאבדתם? לא בטוחים איך להגיע או מאיפה? שלחו לנו הודעה ונעזור בשמחה.

הקומה השניה של בשוק המקורה

טרופיקריום (Tropicarium)

הטרופיקריום של בודפשט הינה חוויה מושלמת בימי גשם לכל גיל. הטרופיקריום כשמו כן הוא כולל חלק טרופי עם ג'ונגל קטן שבו תוכלו למצוא ציפורים, נחשים, לטאות ועוד ובחלק של האקווריום תוכלו לצפות באלפי מיני דגים וזוחלים מכל העולם, כאשר חלקם יעברו ממש מעל ראשכם: כרישים, חתולי ים, דגים צבעוניים ועוד.

איך מגיעים?
הטרופיקריום ממוקם בקניון קמפונה – Nagytétényi 37-43, 1222
מרחק של כ-40 דקות מהעיר באמצעות אוטובוס 133E
לניווט לחצו כאן 

מוזיאונים!!!

בבודפשט יש מגוון מוזיאונים וכאשר יורד גשם מוזיאון זה פתרון מושלם לבלות בו. מכל המוזיאונים בעיר בחרנו להכיר לכם את מוזיאון הטבע של הונגריה, חוויה לכל המשפחה. מוזיאונים יכולים להיות משעממים לחלק מהאנשים אבל לא כשיש לך אריה מפוחלץ ודוב מולך.
לא משנה אם אתה אריה או שועל, מינרל או ויטמין. במוזיאון מתקיימות תערוכות על עונה ושווה להתעדכן אולי תספיקו גם את הדינוזאורים!
כתובת אינטרנט: http://www.nhmus.hu/en שווה לעיין באתר שלהם!

מוזיאון הטבע

חדרי בריחה – כן, גם בבודפשט

חדרי בריחה, כי הלחץ שיש לנו בארץ פשוט לא מספיק. בבודפשט מאות חדרי בריחה. אנחנו לא הולכים לתת דוגמאות או טיפים כי פשוט יש כלכך הרבה!! פשוט תכתבו בגוגל ESCAPE ROOMS IN BUDAPEST ושיהיה בהצלחה.
חדרי בריחה

עולם המים

AQUAWORLD BUDAPEST – פארק מים מקורה, מגלשות, מערבולות וגלים, קפיצה ממגדל, סאונה, מסעדה, קעקועי מים, מסאג'ים ו…נו מה? עוד לא קניתם לשם כרטיס? יאללה: http://www.aquaworldresort.hu/en ניתן ללכת לשם בכל העונות, גם כשיורד שלג או גשם זה הרי מקורה!
AQUAWORLD BUDAPEST

בית קולנוע אומנותי

אוקיי כנראה שלא באתם עד לבודפשט בשביל סרט אבל אנחנו חייבים להכיר לכם את בתי הקולנוע האומנותיים של בודפשט. פה לא תמצאו אולמות ענקיים, סרטים הוליודיים ופופקורן יקר אלא סרטים מקומיים ואירופאיים, אולמות בגודל של כיתה ופופקורן במחיר שאפילו הארנק שלכם יודה לנו.
יש כמה בתי קולנוע כאלה, לצערינו אין תרגום לאנגלית לאתר האינטרנט של הבתי קולנוע אבל זה גם לא הכרחי. כל מה שצריך לעשות זה לחפש מתחת לכל סרט את הכיתוב הזה: ENG SUB שאומר שהסרט עם כתוביות באנגלית. השעה מצויינת מתחת לכל סרט, בנוסף לשפת ההקרנה ומשך הסרט בדקות.
להלן האתרים: artmozi.hu, muveszmozi.hu, puskinmozi.hu, toldimozi.hu, tabanartmozi.hu, kinocafemozi.hu, sulimozi.hu.
מבולבלים? גם אנחנו. במידה ואתם צריכים עזרה הוואטצאפפ של קורטוש זמין בכל עת.

בית הקולנוע בבודפטש

יש לכם רעיונות נוספים?
תשאירו לנו בתגובות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הצטרפו לסיורים שלנו!

ותכירו את העיר מהעניים של המקומיים

אנחנו משתמשים בעוגיות על מנת לתת חווית משתמש טובה יותר

דילוג לתוכן