fbpx

קניון ווסט אנד (WestEnd)

קניון ווסט אנד

תאריך עדכון אחרון מרץ 2023

קניון סיטי סנטר ווסט אנד (West End City Center) הוא אחד הקניונים הגדולים באירופה, יש בו מאות חנויות, ביניהן חנויות מותגים בינלאומיים, וקומת אוכל עם שפע מסעדות ובתי קפה. זהו הקניון הגדול ביותר בבודפשט, הוא נמצא במיקום מרכזי וקל להגיע אליו מכל רחבי העיר.

קניון ווסט אנד נמצא באזור פשט, ברחוב וואצי 1-3, בסמוך לתחנת הרכבת ניוגטי (Nyugati). הקניון נפתח לציבור הרחב בסוף 1999, הוא משתרע על שלוש קומות וקל ללכת בו לאיבוד. בקניון יש כ-400 חנויות, ביניהן חנויות של מעצבי אופנה מקומיים ומעצבי על ידועים, מותגים בינלאומיים ומקומיים ועוד. בין החנויות הידועות והפופולריות ביותר בקניון ניתן למנות את מנגו, אינטימיסי, אדידס, H&M, זארה ועוד.

מחירים סבירים

למרות הרושם שמחירי המותגים בהונגריה זולים יותר, למעשה המחירים בקניון ווסט אנד הם סבירים, ולרוב זהים למחירים בישראל. עם זאת, בעונת הסיילים המחירים צונחים מטה וזו הזדמנות מצוינת לחדש את המלתחה, לרכוש צעצועים לילדים, מוצרי אלקטרוניקה, כלי בית וכדומה.

כדאי לדעת כי בגלל גודלו של הקניון כדאי לקחת בחשבון בילוי של לפחות 3-4 שעות במקום, הקניון ידידותי למשפחות עם ילדים ולבעלי מוגבלויות, יש בו מעליות מרווחות, גג פתוח עם מסעדה, גינת נוי מטופחת ומתקני שעשועים, ומומלץ לבלות גם במסעדות הטובות במקום, ביניהן לירוי.

קניון סיטי סנטר ווסט אנד מציע גם 14 אולמות קולנוע, סופרמרקט ענק, דוכנים להחלפת כספים, מפל מים מרשים ובקיץ ניתן לעלות על כדור פורח מהגג וליהנות מתצפית נוף מדהימה.

איך מגיעים?

קל להגיע באמצעות טראם 4 או 6, מטרו (לרדת בניוגטי), אוטובוסים 9, 20, 78.
 

ימים ב'-ש' 10:00-21:00
יום א'  10:00-18:00
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אתרי קניות נוספים שיכולים לעניין אותך:

הצטרפו לסיורים שלנו!

ותכירו את העיר מהעניים של המקומיים

אנחנו משתמשים בעוגיות על מנת לתת חווית משתמש טובה יותר

דילוג לתוכן