fbpx

קניון ארנה פלאזה

קניון ארנה פלאזה

קניון ארנה פלאזה (Arena Plaza Mall) הוא ממרכזי הקניות הגדולים והחדשים בבודפשט, הוא נמצא במרכז העיר במרחק קצר מתחנת הרכבת המרכזית Keleti.
הקניון המודרני והעצום בגודלו הוקם על ידי היזם מוטי זיסר אך בהמשך נמכר לחברה בריטית. קניון ארנה פלאזה מציע כ-200 חנויות אופנה, נעליים, תכשיטים, כלי בית, מוצרי אלקטרוניקה ואקססוריז. כמו כן, הקניון מציע עשרות מסעדות ובתי קפה, חנות ענק של טסקו (Tesco) ומתחם בילויים הכולל קולנוע IMAX.

קניון ארנה פלאזה הוא אתר חובה לחובבי השופינג, יש בו מבחר חנויות של מותגים ומעצבים בינלאומיים כגון מיכאל קורס, H&M, ZARA, אוישו, MAC ועוד. מי שרוכש בגדים ופריטים שונים בשווי מעל 63,001 פורינט יכול לקבל החזר מע"מ (19%) ולחסוך משמעותית.
לפרטים על החזר מס בהונגריה לחצו כאן

כדאי לדעת כי המחירים בחנויות המותגים יחסית דומים לישראל, אך ישנם פריטים ייחודיים שמחירם זול בכ-30% לעומת המחיר בארץ. בין שופינג בחנות אחת לאחרת אפשר לבלות בבתי קפה ציוריים עם אווירה קסומה, לאכול במסעדות טובות, ללקק גלידות מעולות ועוד. לחובבי הקפה מומלץ לשבת בקפה פריי המציע מבחר עצום של משקאות קפה באיכות גבוהה.

מומלץ לבקר בחנות של טסקו כדי להתרשם מגודלה ומהמבחר העצום של מוצרי המזון, כלי בית, מוצרי חשמל, צעצועים, ספורט, בגדים ועוד. המחירים בטסקו סבירים ואפשר למצוא מציאות.

איך מגיעים?

קל להגיע לקניון ארנה פלאזה באמצעות רכב שכור, מוניות או תחבורה ציבורית. יש קניון תת קרקעי עצום בגודלו, החניה בתשלום. כדי להגיע לקניון בתחבורה ציבורית יש לקחת מטרו 2 או 4, חשמלית 1 או 67, אוטובוס מספר 7, 30, 73, 78.

ימים ב' – ש' 10:00-21:00
יום א' 10:00-19:00
שעות פתיחה מסעדות:
מדי יום בין השעות 08:00-22:00
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אתרי קניות נוספים שיכולים לעניין אותך:

הצטרפו לסיורים שלנו!

ותכירו את העיר מהעניים של המקומיים

אנחנו משתמשים בעוגיות על מנת לתת חווית משתמש טובה יותר

דילוג לתוכן